Godmorgon godmorgon.

Även idag har jag fortsatt på denna IKEA möbel, har fyra skenor kvar till lådorna men skruvJÄVELN passar inte? Altså tänk att jag satt två timmar inatt plus en timma nu. TRE timmar? Om man ska räkna med den arbetskostnaden så blir det en otroligt dyr möbel.
Allt för att jag ska ha lite förvaring till barnen i hallen, min hall är ständigt ett totalt kaos men nu ska det bli ordning tänkte jag. Istället är det en byggarbetsplats nu.




Jag har tänkt köpt den ett tag men nu sålde dom ut den för den ska tydligen ur sortimentet. Jag har andra möbler från samma serie och alla har varit ett HELVETE att skruva ihop. Min stora klädbyrå saknar bakstycke fortfarande, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0