Hemma vid.

Nu är vi hemma jag och co. Har varit en sväng till stallet oxå.. Och en tur till Willys och där lyckas jag få parkeringsböter på PARKERINGEN! Helt sjukt. Det var som ni kanske märkt snöstorm i Karlstad. Inte fan ser man strecken på parkeringen då! Dom ska väl vara glada att man kommer och handlar trotts oväder. Som tack fick jag böter på 400 kronor.


Äter semla.


Nu ska jag gotta ner mig i soffan och invänta Mia och Klara. Borta bra men hemma bäst. Men vi har haft det skitkul! Jag har skrattat mig igenom halva Sverige, verkligen skrattat helatiden!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Haha men herregud.. böter på parkeringen!??

2009-03-08 @ 19:52:35
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Makrill

Snygg blogg!

Hoppas du haft en fin helg!

/ Makrillen

2009-03-08 @ 20:03:32
URL: http://makrills.blogg.se/
Postat av: J

Rent juridiskt är inte strecken tvingande utan endast informativa, så att såvida du inte har parkerat på tvären och skyltarna på platsen påvisar hur bilarna ska vara uppställda, har du goda skäl för överklagan...... Lycka till

2009-03-11 @ 15:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0