Ibland.

Är vuxna människor så jävla töntiga. Jag syftar på alla Facebookgrupper som finns. Nu fick jag just på mailen en inbjudan till "VI SOM ÄLSKAR SEX". Vafaaan. Sex är en ganska vanlig aktivitet om jag inte missuppfattat det hela så har de flesta människor faktiskt sex Måste man bilda en klubb om det? Är det lite spännande och förbjudet att säga att man älskar sex när man är ÖVER 30 år som denna person som skickat detta till mig är? Bör man inte ha vant sig vid ämnet sex då? Personen i fråga har dessutom barn så nångång måste han ju ha knullat och jag tror säkert han älskar sex, det vore helt normalt! Men orka skapa en facebookgrupp om det?

Kommentarer
Postat av: Draken

Det borde vara mer rätt och rimligt att skapa en grupp för oss som aldrig får sex här hemma. :) /Al Bundy

2009-03-13 @ 17:01:15
Postat av: sara

haha ja pricis!!

2009-03-14 @ 08:05:24
URL: http://saraseal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0