Idag så.

Idag känns det bättre! Jag har fortfarande ont i huvudet och mår illa men inga spykänslor. Träningsvärken är oxå myckert bättre, man brukar ju få ännu mer ont andra dagen men inte denna gång. Kanske kändes det bara värre igår eftersom jag hade feber, man brukar ju bli lite överkänslig då. Nu har jag bokat in ett spinningass imorgon klockan tolv (ska du med malin?) Så då ska jag fan vara frisk!

Det är bara Vilgot och jag som är vakna här än men så småningom ska min pappa och hans fru komma över till Karlstad och in på IKEA så då tänkte vi hänga på. Doris ligger i min säng och sover, hon har börjat komma in till mig på nätterna. Förr om hon vaknade tidigt på morgonen så brukade hon leka på sitt rum men nu kommer hon in till mig och somnar om istället. De första gångerna argumenterade hon varför hon skulle få sova i min säng ( som om jag skulle bry mig halv fyra på morgonen) Det kunde vara att "Sängen kliar på mig" "Det är ett lejon under sängen." "Jag blir ledsen av min säng och mitt rum" osv. Men nu behövs inga ord, ibland vaknar jag inte ens av att hon kommer med sitt täcke och kudde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0