Lördagmorgon.

Igårkväll när jag tog in hästarna så var klockan lite över sju och då ringde kundtjänstkillen upp. Han satt och tuggade på mat och lät som han satt på familjemiddag? Iaf så har vi avslutat våran relation nu för mitt internet funkar. Lite sorgligt, ungefär som när man läst ut en bok.

Sen åkte vi och köpte pizza och godis. Jag hade för en gångs skull inte superaptit på min favoritpizza men inatt fick jag förklaringen. Har legat och vridit mig hela natten och vaknat stup i ett av konstiga drömmar, lite feberyra tror jag nog, halsen är dessutom svullen och träningsvärken är ett stort men ändå förväntat faktum.

Jaja, sjuk igen då. Ska jag vara något annat? Frågan är om det utlöstes av träningen? Så kan det väl inte vara, träning ska ju vara bra.

Doris är faktiskt oxå dålig men ingen feber och helt inställd på gympan så vi åker nog på den ändå... Vilgot är pigg och glad (sen klockan halv sex) som vanligt...

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Man ska inte träna när man håller på att bli sjuk för då blir man garanterat sjuk sen ;)

2009-03-15 @ 12:04:28
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: sara

Jo men barnens gympa är inte anstärängande direkt, mer på lek..

2009-03-15 @ 18:49:44
URL: http://saraseal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0