Mystisk symbolik.

De senaste tre nätterna har jag drömt symboliska drömmar, Första natten gjorde jag upp med en person från min barndom. Jag bodde hemma i drömmen, mina barn fanns inte men jag var fortfarnade vuxen, jag sa saker som jag känner nu men inte sa då. Andra natten städade jag ut en julstake ur förstret som jag hade glömt. Tredje natten träffade jag en gammal kärlek och vi pratade om vad som hände när det ebbade ut. Sjukt symboliskt och rensande alting eller hur?
Nu till det mystiska. Jag var nyss ute med hunden, jag åkte buss förut som ni vet till IKEA. På bussen såg jag en kille, jag vet vem han är och vad han heter jag vet oxå vart han jobbar. Kompis, kompis, kompis. Jag känner honom inte, har aldrig pratat med honom, inte ens hejjat. Han vet inte alls vem jag är, inte vad jag heter, ingenting. Han vet förmodligen inte att jag är hans kompis, kompis, kompis. Men så nu när jag kom tillbaka efter kvällspromenaden med min hund så ligger hans visitkort utanför min ytterdörr. Till hans jobb, han är egen företagare.
Det hela är en så otroligt sjuk slump! Jag kan lova att det är en slump, förmodligen har grannen tappat det eller vad som helst men eller hur är det lite kusligt?

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Ödet

2009-03-15 @ 21:57:27
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0