Nuuu

Kom jag hem och jag kastade mig framför datorn haha. Barnen somnade ifrån mig i bilen. Vi hoppade över affären, tar det imorgonbitti istället. Lika bra att ta kvällen, det händer något i min kropp varje fredag jag drabbas av en obotlig trötthet och somnar innan tionyheterna-
Det har ju inte med en hård arbetsvecka att göra direkt..
Men om två veckor ska man ju vara full vid det här laget så då får jag lägga mig på torsdag kväll istället då! Eller så kan man däcka lagomt till tio? Haha sånt händer faktiskt inte..

Kalasförberedelsena är ganska klara nu iaf korven, brödet, bullarna, kakorna, tårtan.. Kom dock på att saften jag har hemma kanske inte är barnvälig? Citron/lime? Sen har jag förstått att kiddsen vill ha ketcup på korven och den är nästan slut i kylen.. Vi äter i princip aldrig ketcup här. En resa till affären blir det imorgon då..

Kommentarer
Postat av: E & J

intressant blogg :)

2009-03-27 @ 22:48:21
URL: http://elinochjulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0