Olala vilken dag.

Igårkväll hittade jag inte min mobil så jag chansde på att vi skulle vakna i tid när jag inte kunde ställa klockan. Vi vaknade lite senare än vanligt, det visste jag! Hade jag haft klockan så hade Vilgot ändå vaknat innan den!

Idag har jag grejat lite i stallet, sen var jag bort till min hyresvärd och klagade på att min post bara försviner, har redan skällt på posten men dom hävdar att dom är oskyldiga. Så jävla tråkigt när saker jag köpt på tradera bara försvinner ändå får jag ju betala för det! :( Men nu fick jag en brevlåda med lås som jag har skrivat upp. Hoppas jag börjar få post nu då! Även räkningarna har försvunnit! Dpm flesta företag har jag ringt runt till men det är säkert ett par jag inte kommer ihåg, lär väl bli en del påminnelseavgifter nu.. Hyresvärden berättade iaf att jag inte är ensam på områden om att bli av med post.. Puckon!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Men vad störande att bli av med posten :S

2009-03-03 @ 19:18:01
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0