Smakråd.

Jag har varit och tränat och både barnen och jag var hungriga så det var bara att ställa sig med middagen när jag kom hem. Pasta och nån sås på tetrapack, ost och tomatsalsa var smaken och grönsaker i detta.
Jag är inte kräsen äter typ allt, man kan nästan använda mig som slask MEN det här smakade verkligen inte bra! Vilgot smakade och hivade sen sin talrik i golvet. Så jag medger att konkonsten inte var på topp idag men när jag satt där och försökte få i mig maten så kom jag att tänka på en sak. När man är riktigt riktigt hungrig så brukar ju allt smaka gott (altså var detta väldigt oätligt för vi var hungriga), Men personer som ska betygsätta mat, bör dom vara hungriga då? Eller är dom mätta och negativt inställda till att äta mer när dom väl börjar? Den första rätten i en tävlig, säg årets kock borde ju få lite fusk efterson testpersonen är hungrigare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0