Smart när man vill ha pizza.

ONLINEPIZZA.

Karlstad har flera pizzerior som är anslutna. Betsäll och betala på nätet.. Med kort!! Perfekt ju!


Roligast var ändå omdömmena som tjänsten fått:

"
Suverän tjänst! Perfekt för oss som hör taskigt också."

Peter Karlsson

det bästa är att inte behöva gå ut när man är bakis, utan man kan sitta hemma vid datan o beställa precis vad man vill ha.

annica lindgren

Onlinepizza är bättre än Ipren dagen efter.

Emil Rydén

OnlinePizza.se är det bästa som hänt sedan dom uppfann hjulet! :D

Anders Levén


"Baka" har helt plötsligt fått en ny innebörd. Samhörighet, solidaritet, rättvisa och kärlek är några av de ord som beskriver våran relation till samfundet baka. öl och myskväll!

Jonas Andrén



Det bästa som hänt sen fotbolls vm 94! 16 minuter efter min beställning är min pizza levererad och jag har inte behövt flytta mig mer än 10 meter!

Adam Öhrman


OSV.. Men den aldra bästa:

"Perfekt när man inte kan gå till bankomaten efter klockan tolv då man är singelmamma."

HAHA vafan? Hur ofta köper man pizza mitt i natten när man är hemma med sina barn?!

Kommentarer
Postat av: Klara Roos

Jag är med och tävlar om att bli Veckans blogg hos Emma & Towe! Lägg gärna din röst på mig, blogg nummer 5, här:



http://sommarungarna.blogg.se/2009/march/utkast-hejsan-nu.html



Vore jättesnällt :D kram

2009-03-19 @ 19:46:19
URL: http://krooz.blogg.se/
Postat av: Anonym

online pizzan levereras inte till mig, till saltsjöbaden , men typ till 10000000000000 andra ställen!!!!!!!!!

2009-03-23 @ 18:55:22
Postat av: Du Vet Inte

Halluuu



hoppas allt är bra med dig!



Jag har en fråga i min blogg som jag skulle vilja att du svara. de kan bli en rätt rolig diskussion faktisk..



sen kan vi ju alltid följa varandra via blogglovin.

letar efter nya heta bloggare som man alltid kan få inspiration av o sen brukar jag köra veckans bloggare o skriva om vissa bloggare!



Vad tycker du :)



Kramis M

2009-03-23 @ 20:55:26
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0