Snuskerier.

Idag var jag och solade på Ms jobb. När jag väl låg där kollade jag in i väggen och fick se två inkletade snorbusar.
Underbart! Efter det ilade jag iväg till gymmet för att hinna med ett spinningpass, det var skitjobbigt och jag hyperventilerade i slutet och vad händer då? Just när jag drar in som mest syre i lungorna så känner jag lukten av fis. Någon jävel har släppt en varm äcklig svettfis! Jag har så svårt för just andras fisar, sånt måste man kunna hålla inne i vissa lägen!! Väl i duschen så tycker jag mig känna lukten av urin.. Tjejen som just gick ut ur duschrummet när jag kom in hade förmodligen kissat.. Jag tycker inte det är så jävla farligt om man gör det HEMMA i sin egen dusch, men på ett gym?
Har tappat tilltron för männskligheten lite idag.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Haha låter som en besvärlig dag för dig ;D

2009-03-31 @ 19:22:14
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: linda

haha.. snyggt folk du! ;D var du ut till stallet igår? kram

2009-04-01 @ 10:40:35
URL: http://hubbelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0