Tränad?

Idag har jag tagit första passet på gymmet. Bokade ett bodypumppass men hade gott om tid på mig så jag värmde upp (sprang skiten ur mig) på löpbanden, efter ett tag blev det ganska svettigt och jobbigt men nu var jag iaf uppvärmd och varm i kroppen! Väl inne på passet upptäckte jag ganska snabbt att uppvärmning inte var nödvändig! Dom värmer ju upp där! Där jag tränat tidigare var det inte så, då började man sjävla styrketräningen med en gång.. Så efter passets uppvärmningsmoment var jag verkligen slutkörd! Men passet gick ganska bra ändå, jag klarade mig utan att fuska allt för mycket, på armhäningarna fuskade jag MYCKET. Jag kan verkligen inte göra armhäningar. Sen var jag väldigt sann mot mig själv och lade på små vikter.
Imorgon ska vi som sagt dit igen på familjegympa men då är det nog barnen som får hoppa mer än jag.

Angående killen som skulle ringa upp från kundtjänst så ringde han. Men jag hade inte hunnit in till trebutiken ännu så jag hade inget svar att ge honom.. Men han ska ringa upp igen efter klockan sex ikväll!"!!?? Jobbar dom dyngnet runt? Han ringde ju mig ett?

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Han jobbar nog eftermiddag då ;)

2009-03-13 @ 17:27:31
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0