Välkommen sommar.

Nu är det sommartid vi vaknat till och det känns faktiskt som jag sovit en timma längre, men det har jag ju såklart inte, snarare en timma mindre. Men men kan man lura sin hjärna så enkelt så är det väl bra.
Igår brakade min torkställning ihop. Jävligt störande, nu hänger det tvättade sängkläder överallt i lägenheten. Men jag har shoppingstop den här månaden och det måste nog tyvärr gälla en sketen torkställning oxå. Det har varit mycket utgifter nu födelsedagar, två kalas, oväntade räkningar (ni vet postlådeincidenten).
Men livet är ju som det är och det är bara att bita ihop en månad eller två. Det finns ju annat att vara tacksam för. Snön börjar smälta, det är jag glad för, mina barn är friska, det är jag glad för, hundmaten är slut så han fick ett paket korv igår altså älskar han mig, det kan jag vara glad för, snart ska vi ha påskfest, det ska bli roligt,  träningskortet är betalt, träna är altså gratis. Haha nu ska jag tänka på det och INTE shoppa. Jävla ilandsproblem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0