Vårtecken.

Idag när jag hämtade mina barn på dagis var båda deras overaller dyngsyra. Slasktiden har varit. Så det var bara att åka iväg och köpa nya allväderskläder som dom kan ha över jackorna. Ett tydligt vårtecken för en småbarnsmamma.

För övrig har jag varit på spinning med Malin idag. Vi skötte oss bra tycker jag! Efter det åkte vi ut till stallet där det stod fler hästar utanför sin hade eller i fel hage än vad som stog i rätt hage. Hängde ni med? Bara att börja laga...
Kanske ännu ett vårtecken, hästar med frihetskänslor, upplopp.

Kommentarer
Postat av: Malin

Japp visst var vi duktiga där på träningen:) å sen blev det ju ett pass till där i gyttjan i stallet :(......

2009-03-17 @ 08:58:46
URL: http://frokenveligs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0