Virrigt.

Nu sover barnen, hunden har ätit och jag har intagit en skön placering i soffan. Känner mig trött men ändå inte "sovtrött". Lite virrigare än vanligt är jag tydligen, några exempel:

  • Köpte tamponger när jar storhandlade men kunde inte begripa vart jg la dom, för några dagar sedan hittade jag OBpaketet i frysen, mellan två fryspåsar.
  • När jag skulle göra en kopp te fick jag se en skål med en kycklingfilee i som jag hade tinat men helt GLÖMT bort för många timmar sedan..
  • Trotts komihåglappar och ett tydligt uppmärksammande av just en sådan lapp så glömde jag ändå bort ett möte idag klockan tio.

Skulle kunna dra många fler exempel..

Det är dax att skärpa hjärnan lite.


Kommentarer
Postat av: Sandrah

HAHAHHAHA fan skrattade ju högt här åt tampongerna i frysen

2009-03-02 @ 20:45:50
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0