Fält.

DIG SJÄLV

Vad heter du? Sara
hur gammal är du? 25 typ
vart är du född? Karlstad.
vad heter din mamma? L******
vad heter din pappa? B****
har du några syskon? Ja fyra.


SENASTE GÅNGEN

du rökte? Vet inte.
du snusade? Vet inte.
du färgade håret? Nån månad sedan.
du grät? Ett tag sen.
du tränade? Två veckor sedan nästan
du solade solarium? nån månad sedan
du skällde på någon? Minns inte.
du var utomlands? Väldigt längesen minst 10 år sedan
du duschade? Ikväll
du köpte nya kläder? I dag köpte jag en vårjacka åt min dotter.
du åkte buss? Höstas
du åkte taxi? I vintras.
du åkte tåg? i December.
du smsade någon? tidigare ikväll
du ringde någon? Runt sextiden ikväll.
du camade med ngn? Med en kompis som bor långt bort och ville se hur stor Vilgot blivit, ett par månadersedan.

HAR DU NÅNSIN

hoppat studsmatta? Ja
ätit fiskbullar? ja jag älskar fiskbullar
tagit kort på dig själv? Ja
skrattat så du började gråta? ja
skolkat mer än 3 skoldagar i rad? ja
sovit mer än 10 st i ett tält? Nej
badat mitt i natten? ja
åkt berg och dalbana och spytt efter det? Ja, den blåa bergoch dahlbanan på Liseberg som fanns innan hangover. Jag var pricis över längdgränsen och så nervös att jag spydde av lättnad efteråt.
spytt för att du var full? Ja
trillat när du åkt skidor? ja
gråtit till en bok? ja
varit rädd för tomten? Ja hatar tomtar
har du sjungit kareoke? ja
fastnat med tungan på en lyktstolpe?  Nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0