Frågorna.

Har du någon pojkvän?
Svar: Nej.

Hur lång är du?
Svar: 169

Hur tror du att norrlänningar lever och bor?
Svar: Kallt och mycket mygg. Mycket "ytor". Lungt och ensamt.

Gjorde det inte ont att tatuera sig?
Svar: Nej jag har ingen.

Är din kompis Robin singel?
Svar: Jag har ingen kompis som heter Robin. Jag känner ingen Robin över huvud taget.

Fyller du i dina ögonbryn med ögonbrynspenna elr liknande? Eller har du så mörka naturligt?
Svar: Ibland oftast inte, jag har ganska ljusa bryn.

Du har ju just börjat gå ut och festa - vilket är ditt favoritställe so far?
Svar: Har jag? Det får bli skogen då!

Brukar dina kompisar bli avundsjuka på att du tjänar så bra och att du får mycket uppmärksamhet?
Svar: HAHAHA. Nej!

Häromdagen när jag satt på bussen så tror jag att en vän sitter på sätena framför mig. Jag böjer mig fram och säger hennes namn högt. Hon reagerade inte och då såg jag att det inte var hon. Satt och fnissade för mig själv hela bussresan, hehe.
Svar: Uppfattade ingen fråga, men det var en spännande historia!

Vilket intryck får man av dig första gången man möter dig? Att du är en "galen tjej"?
Svar: Nej..

Får du aldrig finnar?
Svar: Jo det händer.

Varför har du alltid samma pose? Kors med benen, leende & putar med munnen samtidigt och "ler" med ögonen?
Svar: Nej jag har nog ingen sån pose.

Använder du endagslinser eller månadslinser? Och vad använder du för märke?
Svar: Nej har inga linser eller glasögon heller.

Blir du annorlunda behandlad av lärarna pga. av ditt kändisskap?
Svar: Nej är varken kändis eller har någon lärare.

Hur träffades du & killen du dejtar?
Svar: Har ingen kille.

Vart bor du?
Svar: Karlstad

Vad jobbar Nadia som?
Svar: Vilken Nadia? Känner ingen sån.

Choklad eller chips?
Svar: Choklad, har bytt ut chipsen.

Favoritbok?
Svar: 1984.

Pullar du ofta?
Svar: För privat fråga.

Väger du fortfarande runt 50 kg?
Svar: Nej  Det slutade jag med i sexan tror jag.

Hur gammal vill du vara när du får barn?
Svar: 20 var jag.

Vad ska du göra till sommaren?
Svar: Öland och Riga? =)

Varför syns inte din tandställning, har du den på baksidan?
Svar: Jag har ingen tandställning. Kan det vara därför du inte syns?

Hur länge har du gillat Tokio Hotel?
Svar: Har aldrig gillat dem. Har inte hört mer än en låt tror jag.

Du säger ju att du är helt nöjd med dig själv och din kropp och att du inte vill ändra på något, villket jag tycker är toppen! Men ändå säger du att du inte är helt perfekt, hur kommer de sig? vad skulle göra dig helt perfekt då?
Svar: Jag har aldrig sagt det där, det finns mycket jag inte är nöjd med men jag vill inte ändra på allt ändå.

Hur ofta tvättar du håret och vad använder du för schampo och balsam?
Svar: Var tredje dag, Wella.

Hur fick du jobb på MTV?
Svar: Jag jobbar inte där.

Vilken linje går du?
Svar: Ingen.

Vad använder du för mascara?
Svar: 2000 calories.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0