Jävlar vilken tid det kan ta.

Idag har jag gjort en massa ärenden Banken, skatteverket, posten, hyresbolag, försäkrigskassan. polisen och lite annat.. Började klockan tio gick ut från sista stationen som var polisen klockan FEM!! Försäkringskassan hade väntetid på över 1,5 timma så det var rekordet idag! Kanske skulle dom ta att anställa lite mer folk?
Banken fick jag vänta i en timma på med men då fick man kaffe och fikabröd undertiden så då var jag inte lika irreterad. Nu är allt det där gjort iaf och det är skönt! Spänningarna släppte lite!
Kvällen har varit trevlig med grillat och kubb och sen tog jag en kvällstur till stallet och försökte umgås lite med hästarna som stod så långt bort dom bara kunde i beteshagen. Märks att dom tagit semester.. Jag blev högaktningsfullt dissad..
Nu har jag duschat och borstat tänderna så det är bara sova kvar då.

Kommentarer
Postat av: Madde

Vilken jädrans seg dag då! Lite lättare nu när det är gjort iaf va?

Jag ska nog träna med Vilden ikväll kl.19 i Forshaga på Bergsgården, om du är barnledig och har tråkigt så får du gärna komma och babbla och glo lite. =)

2009-05-26 @ 09:30:53
URL: http://metrobloggen.se/goforgold

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0