Mina barn andras ungar.

Doris har börjat leka med två barn som bor här på gården. Jag gillar dom inte. Det finns andra barn på gården som funkar skitbra, dom frågar innan dom ska göra något och respekterar svaret. Men dom här två tål jag inte. Senast idag.
"Får vi komma in?"
"Nej vi ska åka till affären nu men ni kan leka UTE sedan."
"Men kan inte D stanna med oss när du är i affären då?"
"Nej, det ligger långt bort hon ska följa med mig."
"HUR långt bort?"
"Ehh... En mil!"
"Jaha, men hon kan stanna här med oss så kan vi passa henne"
"NEJ hon ska följa med mig."
"Men vad ska du handla då?"
"MAT."
"OCH HUR LÅNG TID TAR DET?"
"JAG VET INTE"
"Får vi äta hos er sen?"
"Nej ni får leka ute om ni ska leka sen"
"Hur ska ni åka till affären?"
"Med bilen"
"Får vi följa med, det får vi för våran mamma."
"NEEEEEEEEEJ!"
"Vilken bil är eran då?"
"Den" Pekar på våran bil och typ springer dit.

Jag blir galen på dom!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha. Men maaammaa.

Tänk va roligt det kommer bli sen när Doris (borde inte hennes kompisar börja kalla henne för diddi snart?) blir lite äldre och skäms för dej osv.



Lovely. ^^

2009-05-26 @ 19:07:38
URL: http://agahnim.blogspot.com
Postat av: Viola

Förstår dig... Jag hade nog flippat ur efter ett tag...

2009-05-26 @ 19:10:30
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Men herregud!

2009-05-26 @ 20:07:28
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Anonym

ungefär som vanliga barn :)

2009-05-26 @ 23:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0