Söndag.

Idag är det mycket på schemat =) . Ska först till Krk en sväng och träffa Madde för att se på unghästar. Lär väl stöta på nån gammal lärare oxå, sen ska jag försöka få med mig henne till stallet och upp på Gona. Ska greja lite i stallet och efter det är jag och barnen bjudna på grillning hos en kompis.. Får förhala med tiden lite bara. Hem sen och hänga tvätten, uppskattningsvis har jag bara två tvättar kvar sen är min monstertvätthög slut! Hade tänkt putsa fönster idag med men jag får se... Man vill ju inte känna sig FÖR duktig på en dag, finns ju annat som ska göras med, disk, plock osv.. Sen blir det Söndagsfilm hoppas jag. Är så filmsugen att jag överväger att hyra film om det inte går någon sevärd på tv. Men kan man göra det SJÄLV? Låter ensamt ellerhur? Borde gå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0